دريچه هاي منهول کامپوزيت
2023-02-28
مخازن آب شرب کامپوزيت
2023-03-01
دريچه هاي منهول کامپوزيت
2023-02-28
مخازن آب شرب کامپوزيت
2023-03-01
نمایش همه

دریچه بازدید کامپوزیت B125

دریچه بازدید کامپوزیت B125 از انواع دریچه هایی است که با استفاده از انواع ماشین آلات و تجهیزات بروز تولید می شود. این نوع دریچه از انواع دریچه های منهول کامپوزیت SMC می باشد که با توجه به استاندارد B125 تولید شده است. از این دریچه ها به عنوان دریچه های مخابراتی، دریچه فاضلاب، دریچه بازدید انشعاب فاضلاب، دریچه کانال های تاسیسات زیرزمینی و دریچه شیرخط استفاده می شود. در این بخش می خواهیم شما را با ویژگی ها و تعریف دریچه بازدید کامپوزیت B125 آشنا سازیم.

دریچه بازدید کامپوزیت B125 چیست؟

از زمان های قدیم از دریچه به عنوان یک پوشش محافظ در جهت دسترسی به اتاق تاسیسات زیرزمینی استفاده میشد. علاوه بر این، نوعی پوشش محافظتی بود که مانع از افتادن اجسام، خودرو یا افراد می شد. در گذشته، از پایه بتن، ترکیب پایه سیمان یا چدن و چدن بتن پلمیر برای ساخت دریچه استفاده می شد. اما به مرور زمان به دلیل سرقت زیاد این نوع دریچه ها، از کامپوزیت برای تهیه این نوع محصول استفاده شد.

دریچه بازدید کامپوزیت دارای الیافی از جنس سیلیس در ماتریس رزینی می باشد. استفاده از این نوع مواد باعث افزایش استحکام این نوع دریچه ها شده و باعث ایجاد یک ساختار کلی و یکدست می شوند. این نوع دریچه ها با استانداردهای مختلف تولید می شوند که B125، خود نوعی استاندارد است که از آن برای ساخت این نوع محصول استفاده می شود.

مزایای استفاده از دریچه بازدید کامپوزیت B125

دریچه بازدید کامپوزیت B125 دارای مزایای بسیاری است که آن را نسبت به سایر دریچه های چدنی و غیره که در زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، متمایز ساخته اند. از جمله مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریچه بازدید کامپوزیت در برابر عوامل مختلف طبیعی مانند مواداسیدی، پوسیدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • این نوع محصول از مواد غیرقابل بازیافت تولید می شود به همین دلیل ضدسرقت است.
  • دریچه بازدید کامپوزیت B125 دارای خاصیت ضداشعه است. به همین دلیل در برابر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • از ویژگی های بارز این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار است و به خوبی دمای بالا یا دمای پایین را تحمل می کند.
  • می توان بدون جا به جا کردن کلاف آن را هم سطح ساخت.
  • با عبور از این نوع محصول هیچ صدایی تولید نمی شود. درنتیجه می توان گفت بدون صدا است.
  • بسیار سبک وزن است اما در برابر فشارهای وارده مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می دهد.
  • این محصول دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. به همین دلیل از آن برای افزایش زیبایی شهر نیز استفاده می شود.

دریچه منهول کامپوزیتی SMC چیست؟

دریچه بازدید کامپوزیت B125 از انواع دریچه های منهول کامپوزیتی SMC می باشد. این نوع دریچه ها توسط فرایند SMC تولید می شوند. در تولید آن ها از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و دارای طرح ها و رنگ های مختلف هستند. به همین دلیل به خوبی نیاز بازار را رفع می کنند. از آنجایی که دارای مزایای فوق العاده ای می باشند، میزان خرید و فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده اند.

سوالات متداول

  1. کاربردهای دریچه بازدید کامپوزیت B125 کدامند؟

از دریچه بازدید کامپوزیت B125 به عنوان دریچه شیرخط، دریچه مخابراتی، دریچه فاضلاب، دریچه کانال های تاسیسات زیرزمینی، دریچه انشعابات فاضلاب استفاده می شود.

  1. استفاده از دریچه بازدید کامپوزیت B125 چه مزایایی دارد؟

دریچه بازدید کامپوزیت B125 ضدسرقت است. سبک وزن می باشد و به راحتی جابه جا می شود. دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. ضدپوسیدگی است. در برابر نور خورشید و فشار زیاد مقاومت بسیار بالایی دارد.

  1. جنس دریچه بازدید کامپوزیت B125 چیست؟

دریچه بازدید کامپوزیت 125 از جنس سیلیس در ماتریس رزینی است.

سخن پایانی

دریچه بازدید کامپوزیت B125، از انواع دریچه های منهول کامپوزیتی SMC می باشد که دارای مقاومت فوق العاده ای است. این نوع دریچه ها ضدسرقت هستند و به دلیل داشتن انواع رنگ ها و طرح های مختلف میزان فروش بالایی دارند. از این نوع دریچه ها به عنوان دریچه شیرخط، دریچه فاضلاب، دریچه مخابراتی و غیره استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: مخزن فایبرگلاس

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد