تابلوهاي برق کامپوزيت
2023-03-12
جعبه انشعاب کامپوزيت مدل N-3724 با IP44
2023-03-20
تابلوهاي برق کامپوزيت
2023-03-12
جعبه انشعاب کامپوزيت مدل N-3724 با IP44
2023-03-20
نمایش همه

مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري

مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري

مخازن ذخيره آب کامپوزيت ماژولار گزينه اي جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک با دارا بودن بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان بوده. با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و … بهترين گزينه براي ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

مزایای مخازن کامپوزیتی ماژولار GRP

  • سرعت نصب و اجرای بالا
  • قابلیت پرتابلی و جابه جایی مخازن
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی مواد شیمیایی
  • افزایش و یا کاهش حجم مخزن
  • مورد تایید معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت

طراحی، ساخت و مونتاژ مخازن مکعبی (کیوبیک) GRP

پنل های مخازن کیوبیک با استفاده از ورق کامپوزیت GRP ( بین ۳۰ تا ۳۵ درصد الیاف شیشه ) و با ترکیب ویژه موسوم به SMC، به روش قالب گیری پرسی تولید می شود. پنل های در ابعاد ۱*۱ متر تولید شده. با استفاده از این پنل ها، می توان مخازن را تا ارتفاع ۶ متر بدون محدودیت در عرض و طول مخازن، و ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰۰ متر مکعب اجرا نمود. با توجه به پیچ و مهره ه ای بودن اتصالات در این مخازن در صورت نیاز، به راحتی می توان مخزن را دمونتاژ نموده و در محل دلخواه دیگری نصب نمود.

پیچ و مهره ها و یراق آلات داخلی از جنس فولاد زنگ نزن SUS 304 بوده. یراق آلات فلزی خارجی از فولاد گالوانیزه ساخته می شود. با توجه به نحوه قرار گرفتن مخزن، سازه فولادی و دیوار فونداسیون بتنی، مخزن در زلزله های بسیار شدید نیز هر گونه آسیبی نخواهد دید. همچنین در طراحی این مخازن ضریب اطمینان بسیار بالایی در نظر گرفته شده است تا استحکام مخزن در زمان آب گیری حداکثر و شرایط سخت حفظ شود.

کلام پایانی

مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري و مخازن آب کامپوزیتی در اصل ترکیبی از دو یا چند ماده بوده که با هم ترکیب می شوند. عمده ترکیبات این مخازن پلاستیک و شیشه بوده. این مخازن ظرفیت نگهداری از حجم زیادی از آب را دارا هستند. همچنین در موارد خاصی می توان از انها برای نگهداری سوخت هم استفاده کرد. همچنین قابلیت نگهداری روغن ها و مواد شیمیایی در آنها هم وجود دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد