جعبه انشعاب کامپوزيت 63*12 آمپر با IP65
2023-06-12
فونداسيون کامپوزيت در سايزهاي مختلف جهت نصب انواع تابلوهاي توزيع کامپوزيت
2023-06-16
جعبه انشعاب کامپوزيت 63*12 آمپر با IP65
2023-06-12
فونداسيون کامپوزيت در سايزهاي مختلف جهت نصب انواع تابلوهاي توزيع کامپوزيت
2023-06-16
نمایش همه

تابلو کنتور مشترکين با بدنه کامپوزيت

تابلو کنتور مشترکين با بدنه کامپوزيت ساخت شرکت ایمن ایستا الکتریک

تابلو برق کامپوزیت : استفاده از این تابلو برق ها با بدنه کامپوزیت در اروپا بیش از نیم قرن قدمت داشته است. و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این تابلوها به شکل گسترده و جهانی از این تابلوها استفاده میشود

از جمله ویزگی و مزایای تابلو برق کامپوزیت خاصیت ضد خوردگی, استحکام مکانیکی بالا, عایق الکترسیته, عایق حرارتی, مقاومت بالا در برابر اتش میباشد.

خاصیت ضد خوردگی این مخازن با توجه به خواص ذاتی کامپوزیت ها, طول عمر مفید این تابلوها در بدترین شرایط جوی بیش از 50 سال است و بعد از ان نیز قابل تعمیر است

ویژگی استحکام مکانیکی بالا به علت تشکیل بدنه کامپوزیتی به روش SMC با الیاف شیشه میباشد. که استحکام مکانیکی بالا این تابلوها 2.5 برابر تابلوها با بدنه فلزی است .

ویژگی عایق الکتریسه بودن ان به دلیل استفاده از پلی استر ها و ویژگی عایق حرارتی آن مناسب برای مناطقی با افتاب شدید میباشد.

و به دلیل دارا بودن ترکیبات هیدروکسید آلومینیوم در مواد اولیه، در صورت مجاورت با شعله‌ی آتش ترکیب مذکور به عنوان خاموش کننده‌ی آتش عمل کرده و مانع گسترش آتش می‌شود. 

سوالات متداول

  1. آیا استفاده از تابلو کنتور مشترکين با بدنه کامپوزيت مقرون به صرفه است؟

بله، تابلو کنتور مشترکين با بدنه کامپوزيت معمولاً مقرون به صرفه است. این تابلوها هرچند که هزینه اولیه تولید و نصب آن‌ها کمی بیشتر از تابلوهای فلزی است. اما به دلیل مزایایی مانند دوام بالا، کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری، وزن سبک‌تر (که موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌شود) و مصرف انرژی کمتر، در طولانی‌مدت سودآور خواهند بود.

  1. آیا تابلو کنتور مشترکین با بدنه کامپوزیت مقاوم در برابر شوک‌های مکانیکی است؟

بله، تابلو کنتور مشترکین با بدنه کامپوزیت معمولاً مقاوم در برابر شوک‌های مکانیکی است. بدنه کامپوزیت از موادی تشکیل شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه‌ها و تحمل شوک‌های مکانیکی دارند. این ویژگی موجب می‌شود تا تابلو در مقابل ضربه‌ها، لرزش‌ها و تغییرات دمایی مقاوم باشد. و عملکرد بهتری را به مدت طولانی ارائه دهد.

  1. چه مزایایی در استفاده از تابلو کنتور مشترکین با بدنه کامپوزیت وجود دارد؟

وزن سبک: بدنه کامپوزیت سبک‌تر از فلزات است و این امر نصب و نقل وانتقال آن را آسانتر می‌کند.

مقاومت بالا: بدنه کامپوزیت مقاومتی بالاتر نسبت به فلزات دارد. و در برابر خوردگی، زنگ زدگی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری ارائه می‌دهد.

عایق الکتریکی: مواد کامپوزیت برق را عایق می‌کنند و از احتمال خطرات الکتریکی جلوگیری می‌کنند.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد