نماي تمام شده مخزن ذخيره آب شرب 2500 متر مکعبي دو قسمتي
2023-05-21
مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري
2023-05-25
نماي تمام شده مخزن ذخيره آب شرب 2500 متر مکعبي دو قسمتي
2023-05-21
مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري
2023-05-25
نمایش همه

مخزن ذخیره آب شرب 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي به ارتفاع 30 متر

مخزن ذخیره آب شرب 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي به ارتفاع 30 متر؛ مخازن ذخيره آب کامپوزيت ماژولار گزينه اي  جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن  کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک با دارا بودن بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و  … بهترين گزينه براي  ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

مخزن فایبرگلاس یا مخزن کامپوزیت چیست؟

مخزن کامپوزیت یا همان مخزن فایبرگلاس به مخزنی اطلاق می شود که دارای دیواره ای از جنس کامپوزیت باشد . مخازن آب کامپوزیت ماژولار مکعبی از کامپوزیتهای با فاز تقویت کننده از نوع الیاف شیشه و فاز ماتریس از نوع رزینهای پلی استر غیراشباع و به روش SMC تولید می شوند.

مخزن فایبرگلاس ماژولار یا مخزن کامپوزیت

مخازن فایبرگلاس عمدتا برای حفظ و نگهداری آب آشامیدنی ، مواد سوختی (نفت ، گازوئیل ، بنزین ، … ) مواد شیمیایی (اسید، باز) انواع سیالات ، انواع مواد غذایی و کودهای مایع است. طراحی و تحلیل این محصول بر اساس ES4994 ، ASTM3299 ، ASME SEC صورت می گیرد. باید توجه کرد که می توان چندین منبع را به به صورت سری به یکدیگر متصل کرد و حجم بسیار بالایی را در مکان مورد نظر نگه داری کرد.

سوالات متداول

  1. چرا استفاده از مخازن کامپوزیت ماژولار مزیت‌هایی نسبت به مخازن سنتی دارد؟

مخازن کامپوزیت ماژولار برخی مزایا نسبت به مخازن سنتی دارند، از جمله:

وزن سبک: مخازن کامپوزیت ماژولار از مواد سبکتری ساخته می‌شوند که نسبت به مخازن فلزی سنتی وزن کمتری دارند.

مقاومت در برابر خوردگی: مخازن کامپوزیت ماژولار از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و در برابر عوامل آب و هوایی و مواد شیمیایی مقاومت می‌کنند.

نصب سریع: نصب مخازن کامپوزیت ماژولار سریعتر از نصب مخازن سنتی است و نیازی به ساخت و ساز پایه‌ای یا زمین‌گیرهای بتنی بزرگتری ندارد.

  1. آیا مخازن کامپوزیت ماژولار قابل تنظیم به اندازه‌های مختلف هستند؟

بله، یکی از ویژگی‌های بارز مخازن کامپوزیت ماژولار، قابلیت تنظیم به اندازه‌های مختلف است. این مخازن از قطعات ماژولار تشکیل شده‌اند که می‌توانند به صورت جداگانه به یکدیگر متصل شوند و به اندازه‌ای دلخواه بزرگتر یا کوچکتر شوند.

  1. آیا مخازن کامپوزیت ماژولار قابل حمل و جابجایی هستند؟

بله، مخزن ذخیره آب شرب 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي به ارتفاع 30 متر از جمله ویژگی‌های مهمی که دارند، قابلیت حمل و جابجایی آن‌هاست. این مخازن به صورت ماژول‌های قابل جداسازی ساخته می‌شوند. که به راحتی قابل جابجایی و حمل به محل مورد نیاز هستند. با جداسازی ماژول‌ها و سپس مجدداً اتصال آن‌ها در محل مقصد، می‌توان مخازن را به سادگی جابجا کرد. و در مکان‌های مختلف استفاده کرد. این ویژگی آن‌ها را برای پروژه‌های موقتی یا مکانی که نیاز به تغییرات و جابجایی دارد، بسیار مناسب می‌کند.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد