مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت 2500 متر مکعبي فاز يک سنندج
مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت 2500 متر مکعبي فاز يک سنندج
2023-05-04
فونداسيون کامپوزيت
مونتاژ فونداسيون و فريم مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي سنندج فاز 1 – زمستان 90
2023-05-07
مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت 2500 متر مکعبي فاز يک سنندج
مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت 2500 متر مکعبي فاز يک سنندج
2023-05-04
فونداسيون کامپوزيت
مونتاژ فونداسيون و فريم مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي سنندج فاز 1 – زمستان 90
2023-05-07
نمایش همه

نماي داخلي مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي با ساپورت از نوع داخلي

نماي داخلي مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي

نماي داخلي مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي با ساپورت از نوع داخلي. مخازن ذخيره آب کامپوزيت ماژولار گزينه اي  جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن  کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان را دارند. و با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي دارند. مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و  … بهترين گزينه براي  ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

مخزن کامپوزیت 

امروزه در ابعاد و شکل‌های بسیار متفاوت ساخته و ارائه می‌شوند. مخازن کامپوزیت استوانه ای ایستاده و یا افقی، مکعبی شکل، و مخازن با شکل هندسی پیچیده را می‌توان برای نیازهای مختلف صنعت تولید کرد.

همچنین امکان استفاده از مخزن کامپوزیتی به صورت مخازن تحت فشار و همچنین مخزن آب نیز وجود دارد. مخازن کامپوزیت به طور معمول بر اساس سفارش مشتری تهیه و ساخته می شوند. طراحی و ساخت این مخازن بر اساس دما و فشار کاری و سیالی است که درون مخزن قرار خواهد گرفت. 

کامپوزیت بهترین مواد اولیه جهت استفاده در ساخت مخازن خاص هستند.  مخزن آب کامپوزیتی دارای مقاومت بالای رطوبتی و حرارتی می‌باشند. با توجه به نوع سیال، درجه حرارت عملکردی و فشار کاری این مخزن، می‌توان نوع رزین و نحوه فرایند تولید مخازن فایبرگلاس را انتخاب کرد.

 مخزن کامپوزیتی آب شرب تولیدی شرکت مخزن وان که حجم و ابعاد متنوعی دارد، جوابگوی درصد بالایی از نیاز های صنایع کشور است. تمامی مخازن کامپوزیت قبل از ساخت توسط نرم افزارهای تخصصی ANSYS و ABAQUS  مورد ارزیابی و شبیه سازی قرار می‌گیرند. سپس طراحی مخزن کامپوزیتی بر اساس به نوین ترین استانداردهای روز دنیا و با تکیه بر دانش تخصصی و نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

مقاله پیشنهادی: برای زمین کشاورزی استخر بهتر است یا مخزن ذخیره آب؟

سوالات متداول

  1. علت استفاده از مخازن کامپوزیتی چیست؟

مخازن آب کامپوزیتی و فایبرگلاس تقریبا 4 برابر سبک تر از مخازن بتنی و استیل هستند. همچنین مقاومت بالاتری به نسبت فولاد و بتن دارند. بنابراین گزینه بهتری برای استفاده به شمار می روند.

  1. قیمت مخازن کامپوزیتی چقدر است؟

قیمت انواع مخازن کامپوزیت بسته به ابعاد و حجم آنها و اینکه بصورت ایستاده یا افقی ساخته شوند فرق می کند. می توانید برای بررسی قیمت با کارشناسان ما در ایمن ایستا الکتریک در ارتباط باشید. همچنین در این بخش نماي داخلي مخزن کامپوزيت 2500 متر مکعبي با ساپورت از نوع داخلي توضیحاتی در این زمینه داده ایم.

  1. مخازن آب کامپوزیت در برابر آب شور و شوری هم مقاومت دارند؟

بله این مخازن در برابر شوری و رطوبت مقاوم بوده و بهترین گزینه ممکن برای استفاده در مناطق نزدیک دریا به شمار می روند.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد