نماي تمام شده مخزن آب کامپوزيت
نماي تمام شده مخزن آب 108 متر مکعبي کامپوزيت
2023-05-15
نماي داخلي مخازن کامپوزيت با ساپورت داخلي استيل
2023-05-19
نماي تمام شده مخزن آب کامپوزيت
نماي تمام شده مخزن آب 108 متر مکعبي کامپوزيت
2023-05-15
نماي داخلي مخازن کامپوزيت با ساپورت داخلي استيل
2023-05-19
نمایش همه

نماي جانبي مخزن 108 متر مکعبي کامپوزيت

نمای جانبی مخزن کامپوزیت: مخازن ذخيره آب کامپوزيت ماژولار گزينه اي جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک با دارا بودن بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و … بهترين گزينه براي ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

مراحل مونتاژ

با وجود استحکام بالا ،وزن پنل های GRP بسیار کم است (تقریبا ۳/۱ پنل های فولادی مشابه) تمامی پنل ها بدون نیاز به وسیله خاصی توسط دست میتواند حمل شوند. به همین دلیل مراحل نصب و مونتاژ با سرعت و کیفیت مطلوب انجام می شود :
• آماده سازی فونداسیون
• ردیف کردن پنل های GRP برای آماده سازی اولیه مونتاژ
• جا گذاری درزگیر پلاستیکی بین پنل ها
• اتصال پنل ها با پیچ و مهره
• قرار دادن پنل های تحتانی و کامل کردن کف مخزن
• مستقر کردن ۳ پهلوی مخزن
• استقرار پنل های سقفی و در صورت نیاز صفحه ها و لوله های ساپورت
• نصب تقویت کننده در صورت لزوم
• محصور کردن مخزن با نصب پهلوی چهارم
• اتمام تقویت های داخلی و خارجی
• پرکردن و تست مخزن

سوالات متداول

  1. مخزن کامپوزیت چیست و چه مزایایی دارد؟

مخازن کامپوزیت، مخازنی هستند که از مواد کامپوزیتی مانند فیبرگلاس (شیشه‌الیاف)، رزین‌های پلیمری و مواد مقاوم دیگر ساخته شده‌اند. این نوع مخازن به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مزایایی زیادی دارند. برخی از این مزایا عبارتند از: وزن سبک و سهولت در نصب، مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و تغییرات دما، ایمنی بیشتر در برابر نشتی و شکستگی، طول عمر طولانی‌تر نسبت به مخازن فلزی، قابلیت انعطاف‌پذیری در طراحی و ابعاد، عدم نیاز به رنگ‌آمیزی و تعویض دوره‌ای، قابلیت حمل و نقل آسان و بازیافت پذیری بالا.

لطفاً توجه داشته باشید که مشخصات و مزایای مخازن کامپوزیت می‌تواند بسته به نوع و کاربرد مخزن متفاوت باشد. در هر صورت، برای استفاده از مخازن کامپوزیت در پروژه خود، بهتر است با تولیدکنندگان و متخصصان مربوطه مشورت کنید تا محصول مناسبی را بر اساس نیازها و شرایط خاص خود انتخاب کنید.

  1. نمای جانبی مخزن کامپوزیت چیست؟

نمای جانبی مخزن کامپوزیت یا نمای سقف کامپوزیت یک روش ساختمانی است که در آن از مواد کامپوزیتی مانند شیشه‌الیاف، رزین‌های قوی و هسته‌های مقاوم استفاده می‌شود. این نوع نماها به دلیل ویژگی‌های مثل سبکی، مقاومت بالا در برابر ضربه و آب، مقاومت در برابر تغییرات دما و طول عمر طولانی، محبوبیت زیادی برای پوشش ساختمان‌ها یافته است.

  1. مزایای استفاده از نمای جانبی مخزن کامپوزیت چیست؟

استفاده از نمای مخزن کامپوزیت دارای مزایای زیادی است. برخی از مزایا عبارتند از: وزن سبک و سهولت در نصب، مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، مقاومت در برابر تغییرات دما و رطوبت، مقاومت در برابر اشعه UV و رنگ‌پریدگی، طول عمر طولانی، تنوع طرح‌بندی و رنگ‌ها، و امکان ایجاد طرح‌ها و شکل‌های مختلف.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد