جعبه های کامپوزیت ام
جعبه هاي کامپوزيت همه منظوره سري M با IP65/IP54
2023-03-08
تابلوهاي برق کامپوزيت
2023-03-12
جعبه های کامپوزیت ام
جعبه هاي کامپوزيت همه منظوره سري M با IP65/IP54
2023-03-08
تابلوهاي برق کامپوزيت
2023-03-12
نمایش همه

مخزن 12 متر مکعبي کامپوزيت کيوبيک ماژولار

.مخزن 12 متر مکعبي کامپوزيت کيوبيک ماژولار گزينه اي جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک با دارا بودن بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و … بهترين گزينه براي ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

مشخصات مخزن 12 متر مکعبي کامپوزيت کيوبيک ماژولار

مخازن ماژولار که به آنها مادولار یا و مدولار نیز گفته می شود از الیاف شیشه و رزین ساخته شده و عرضه می گردند.

مخازن ماژولار کاربرد های گوناگونی دارند. که از مهمترین موارد مصرف آنها می توان به نگهداری آب شرب و آب آشامیدنی اشاره کرد.

مخازن ماژولاری که به طور معمول برای نگهداری آب مورد استفاده قرار میگیرند به چند گروه تقسیم می شوند. که هرکدام دارای مزایایی و معایبی هستند. از جمله این مخزن ها, مخازن بتنی, مخازن پلی اتیلن و مخازن SMC هستند.

مخازن ماژولار SMC (اس ام سی) تا ظرفیت 10000 ( ده هزار ) متر مکعب به سادگی قابل ساخت می باشند.

این مخازن که با نام مخازن پنلی نیز شناخته می شوند. شامل پنل هایی جدا از هم بوده که هر کدام با قرار گیری در کنار پنلی دیگر سطحی را تشکیل می دهند. که در نهایت گنجایش قابل توجهی را می سازند.

کلام پایانی

در این بخش به بررسی مخزن 12 متر مکعبي کامپوزيت کيوبيک ماژولار پرداخته شد. که میتوانند یک جایگزین مناسب برای مخازن بتنی به شمار آیند. شرکت ایمن ایستا الکتریک در این زمینه در ایران پیشرو بوده و با بهترین کیفیت اماده ساخت آنها است.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد