دریچه منهول کامپوزیت
دريچه منهول کامپوزيت 40 تن
2023-05-11
نماي تمام شده مخزن آب کامپوزيت
نماي تمام شده مخزن آب 108 متر مکعبي کامپوزيت
2023-05-15
دریچه منهول کامپوزیت
دريچه منهول کامپوزيت 40 تن
2023-05-11
نماي تمام شده مخزن آب کامپوزيت
نماي تمام شده مخزن آب 108 متر مکعبي کامپوزيت
2023-05-15
نمایش همه

مخزن ذخيره آب شرب 1008 متر مکعبي کامپوزيت

انواع مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت ماژولار گزينه اي  جديد به عنوان جايگزين مخازن آب بتني مي باشند. مخازن  کامپوزيت ماژولار توليد شرکت ايمن ايستا الکتريک با دارا بودن بالاترين گريد بهداشتي و تاييديه از شرکت WRAS انگلستان با امکان نصب تا حجم 20،000 متر مکعب و امکان نصب سريع، پايداري در برابر طيف کاملي از انواع شرايط جوي و محيطي مانند مقاومت عالي در برابر اشعه ماوراء بنفش، امکان بهره برداري از دماي -50 تا 220 درجه سانتيگراد و حداقل نياز به فرآيند نگهداري و  … بهترين گزينه براي  ذخيره آب شرب مصرفي شهرها، شهرک ها، واحدهاي صنعتي، ساختمانهاي تجاري و مسکوني و … مي باشند.

انواع پنل های کامپوزیت GRP/SMC تولیدی جهت مونتاژ مخازن مکعبی ماژولار

به دلیل نیازها و همچنین سلایق گوناگون مشتریان، انواع مختلفي از پنلهای  GRP/SMC را در ابعاد و كلاسهاي مختلف وزني و با اشكال هندسي متنوع كه هر يك بر اساس كاربري خاصي خود در ساختار مخزن طراحي شده اند،قابل تولید می باشند.

ساخت مخازن کامپوزیتی در محل

شرکت ایمن ایستا الکتریک توانمندی ساخت مخازن GRP را در محل داراست. مخازن GRP یا مخازن FRP در زمره بهترین مخازن نگهداری آب است. طراحی و ساخت مخازن GRP با توجه به نیاز مشتری صورت می‌گیرد. مخزن آب کامپوزیتی GRP تولیدی شرکت ایستا پلیمر شریف بعد از انجام عملیات تولید توسط تست‌های غیر مخرب بررسی می‌شود. مخازن GRP یا مخازن FRP بعد از بررسی در صورت وجود هر گونه نقص در مرحله اول تعمیر و در غیر این صورت مرجوع می‌شود.

مخازن GRP تولیدی بعد از طی مراحل نهایی آب‌گیری و تست نشتی یا لیکیج به مدت ۷۲ ساعت صورت می‌شود. مخزن آب کامپوزیتی GRP قابلیت تولید به هر شکلی را دارند. مخازن کامپوزیتی FRP قابلیت تولید به شکل استوانه یا مکعب را دارا است. این شرکت دارای دانش فنی طراحی و ساخت مخزن چند لایه FRP/Rubber یا FRP/Fluoropolymer با درجه حرارت کارکردی و مقاومت شیمیایی فوق العاده بالا برای کاربردهای ویژه را داراست.

سوالات متداول

  1. مراحل اجرا و نصب مخازن آب شرب کامپوزیت به چه صورتی می باشد؟

در مرحله اول فونداسیون بتنی مخزن اجرا می شود. سپس فریم فولادی گالوانیزه گرم اجرا می شود. در مرحله بعدی پنل های مخزن مونتاژ می شوند. در نهایت مهار بند داخلی یا بیرونی اجرا می شود که از نوع فولاد گالوانیزه گرم می باشد.

  1. از مهمترین ویژگی های مخزن ذخيره آب شرب کامپوزيت چه مواردی را می توان در نظر گرفت؟

قابلیت ذخیره سازی مقدار زیاد آب شور یا شیرین، شستشوی آسان و عدم امکان رشد میکروارگانیسم ها و جلبک ها از مهمترین ویژگی های این مخازن به شمار می ورد.

  1. نظافت مخزن ذخیره آب شرب کامپوزیت به چه صورتی می باشد؟

در این زمینه سالیانه یک بار سطوح داخلی پنل هایی که با آب در تماس بوده اند، با پارچه تمیز می شود. همچنین شستشوی داخل مخزن بسته به شرایط و نیاز می تواند در شرایط لازم صورت گیرد. و تایم خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد