مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري
2023-05-25
تابلو توزيع برق 630 آمپر با 5 فيدر خروجي 400 آمپر، سيستم روشنايي معابر و بدنه و سکوي کامپوزيت
2023-05-29
مخزن آب کامپوزيت 24 متر مکعبي نصب شده روي سکوي فولادي 20 متري
2023-05-25
تابلو توزيع برق 630 آمپر با 5 فيدر خروجي 400 آمپر، سيستم روشنايي معابر و بدنه و سکوي کامپوزيت
2023-05-29
نمایش همه

دريچه بازديد کامپوزيت B125-20cm

دريچه بازديد کامپوزيت: دريچه هاي منهول کامپوزيت راه حلي مناسب براي رفع مشکل سرقت دريچه هاي منهول چدني هستند.

شرکت ايمن ايستا الکتريک مفتخر است که اولين و تنها توليد کننده دريچه هاي منهول کامپوزيت SMC در ايران بوده. و با در اختيار داشتن تکنولوژي، ماشين آلات و تجهيزات  مورد نياز دريچه هاي منهول کامپوزيت SMC را در دو سايز با قطرهاي 20 و 60 سانتي متر و مطابق استاندارد EN124 در چهار کلاس A15 و B125 و C250 و D400 توليد ميکند.

اين دريچه ها مي توانند به عنوان انواع دريچه بازديد انشعاب فاضلاب، دريچه فاضلاب، دريچه هاي مخابراتي، دريچه شير خط، دريچه کانالهاي تاسيات زير زميني و … مورد استفاده قرار گيرند.

دریچه کامپوزیت

استفاده از دریچه به گذشته دور برمی‌گردد. و در واقع به عنوان پوشش محافظ جهت دسترسی به اتاق تاسیسات زیر زمینی و همچنین پوششی برای جلوگیری از افتادن اجسام و افراد یا خودرو شناخته شده است.

جنس دریچه در روش های تولید سنتی بر پایه بتن، چدن بتن پلیمر، چدن و ترکیبات پایه سیمان یا چدنی است. اما با توجه به افزایش قیمت ضایعات فلزی همچنین قابلیت سرقت دریچه های ساخته شده با مواد اولیه سنتی (چدن و چدن-بتن) نسل جدیدی از دریچه ها به عنوان دریچه کامپوزیتی معرفی و تولید گردید. در ساخت دریچه منهول کامپوزیتی الیافی از جنس سیلیس در ماتریسی رزینی استفاده می‌شود. که این الیاف به عنوان تقویت کننده عمل کرده و از ساختار یکدست و یکپارچه دریچه حمایت می کنند.

می توانید با مراجعه به صفحه مقایسه دریچه پلی اتیلن و دریچه چدنی بیشتر در این رابطه اطلاع کسب کنید. عزیزانی که در جستجوی خرید انواع دریچه منهول کامپوزیت و نانو کامپوزیت در تهران هستند و با آب صنعت تهران تماس می گیرند خوب است بدانند که تلاش کردیم تا تمامی دریچه های منهول و تجهیزات مرتبط با آنها را در همین صفحه در اختیار شما قرار بدهیم. مشاوران ما در راستای دریچه های پلیمری نیز راهنمای شما هستند. و اهمیتی ندارد در چه نقطه ای از ایران هستید، محصولات به شما پرزنت شده و ارسال می گردند

سوالات متداول

  1. دریچه بازدید کامپوزیت چیست؟

دریچه بازدید کامپوزیت یک نوع دریچه است که ساختار آن از مواد کامپوزیتی تشکیل شده است. کامپوزیت‌ها معمولاً از ترکیبی از فیبرهای مقاومی مانند فیبر کربن یا فیبر شیشه و ماتریس پلیمری تشکیل شده‌اند. این مواد باعث می‌شوند دریچه‌های کامپوزیتی سبکتر، مقاومت بالاتری در برابر خوردگی و حرارت داشته باشند.

  1. مزایای استفاده از دریچه بازدید کامپوزیت چیست؟

استفاده از دریچه بازدید کامپوزیت در برابر دریچه‌های سنتی فلزی مزایای زیادی دارد. برخی از مزایا عبارتند از:

سبکی: دریچه‌های کامپوزیتی به دلیل استفاده از مواد سبکتر، وزن کمتری نسبت به دریچه‌های فلزی دارند.

مقاومت در برابر خوردگی: کامپوزیت‌ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تأثیر مواد شیمیایی دارند.

طول عمر طولانی: دریچه‌های کامپوزیتی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، عمر طولانی‌تری نسبت به دریچه ‌های فلزی دارند.

  1. در چه مواردی از دريچه بازديد کامپوزيت استفاده می‌شود؟

دریچه بازدید کامپوزیت در موارد زیادی کاربرد دارند که به برخی از آنها اشاره میکنیم:

صنایع نفت و گاز: دریچه‌های بازدید کامپوزیت در صنایع نفت و گاز برای کنترل و تنظیم جریان سیالات استفاده می‌شوند. این دریچه‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت، مناسب برای شرایط سخت محیط‌های نفتی و گازی هستند.

صنعت دریایی: دریچه‌های کامپوزیت در صنعت دریایی برای کاربردهای مختلفی مانند دریچه‌های تهویه، دریچه‌های آب و هوا و دریچه‌های حفاظتی استفاده می‌شوند. این دریچه‌ها معمولاً سبک، مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ هستند.

Comments are closed.

error: کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه ایمن ایستا الکتریک میباشد